úterý 11. října 2011

Recenze: Báze pod oční stíny Essence

Dnes přináším krátkou recenzi.  Budu hodnotit bázi značky Essence I love stage. Tahle báze nepatří do limitované edice, tudíž by měla být k dostání v obchodech pořád (Essence prodává např. Rossmann nebo Douglas). Cena kolem 60 Kč.


Báze má tělovou barvu, zdá se mi s podtónem do žluta. V balení je pěnový aplikátor.


Jako plus hodnotím to, že neobsahuje třpytky (např. v Artdeco jsou malinké třpytky, což mě docela štve). Jako mínus ale hodnotím barvu. Je sice tělová, po rozetření se docela ztratí, ale pořád je na víčkách trochu vidět. Mám světlou kůži, tak je to dobré, nevím ale, jak by to vypadalo na někom tmavém. Pokud máte na víčkách takové malinké žilky, tak je překryje, což je fajn.






No a asi to hlavní, co vás bude zajímat - výdrž. No, výdrž očních stínů určitě prodlouží. Ale hezké vydrží asi tak 5 hodin, pak už se začnou dělat záhyby. Mně se to zdá tedy málo, od báze očekávám, aby vydržela (když už ne celý den) alespoň většinu dne. Horší ve výdrži už je snad jen báze Alverde (ta báze mi přišla úplně k ničemu).

Ostatní báze, které jsem měla, byly lepší. Manhattan (škoda, že už se v ČR nedá koupit), Artdeco... Cenově sice vyjdou sice dráž, ale splní to, co mají.

Takže závěr - bázi nedoporučuji. 

Není sice úplně špatná, ale není to nic, z čeho bych si sedla na zadek. Když už jí mám, tak jí dopotřebuju, ale znovu kupovat nebudu.


10 komentářů:

  1. si asi druha, ktoru tato baza nenadchla, vacsina pise,ze je fajn, tak som rada aj za tvoj objetivny nazor:)

    OdpovědětVymazat
  2. A co báze od Catrice, tu jsi zkoušela? Nebo od elfu? Chci se rozhodnout tady mezi těmi třemi :)

    OdpovědětVymazat
  3. Dazz, bohužel nezkoušela. Měla jsem pak ještě Alverde (tu nebrat, je nanic), Manhattan (dobrá) a Artdeco (ta je ve výdrži moc dobrá, bohužel po čase vysychá. Pak jí sice promíchávám párátkem, ale už to není ončo).

    OdpovědětVymazat
  4. Objevila jsem tvůj blog a recenze jsou skvělý. Určitě se budu vracet :)
    Brousím si drápky na bázi od Catrice a jinak k Manhattan kosmetice, jestli si z Prahy nebo se tam alespoň jednou za čas dostaneš, tak se skoč určitě podívat do My Tesco na Národní (bývalý Máj)dole v přízemí mají velký stojan Manhattan dekorativky, mám tuhle značku docela ráda, tak už jsem tam také po nečem pokukovala a něco pokoupila. Na tu oční bázi se podívám, té jsem si nevšimla, zda-li ji mají.
    Klára

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuju za pochvalu, v Praze se vyskytuju často, tak se tam zajdu mrknout. Nad Catrice jsem také uvažovala, má celkem kladné ohlasy na netu a stejně tak i ELF... tak budu zkoušet příště :)

    OdpovědětVymazat
  6. moc hezká recenze:-).

    tuhle bazi mam taky, ted nove, a vicemene souhlasim - vydrz bych cekala lepsi.
    nicmene jsem s ni docela spokojena.
    jak pises, baze od artdeca sice drzi stiny fakt cely den, ale po dvou mesicich ma v kelimku konzistenci tuheho betonu:((
    za tu cenu skoda podle me://

    OdpovědětVymazat
  7. Jo, Artdeco má tendenci vysychat - docela pomáhá to potom pomíchat párátkem, to se trošku rozmatlá (nevypadá to pak esteticky dobře :)), no ale bohužel jsem jí vždy vyhazovala a nikdy nedopotřebovala celou, protože pak už byla tuhá :/

    OdpovědětVymazat
  8. no já mám tu bázi tak zatvrdlou, ze bych to paratko leda tak zlomila:D
    jsete jsem tomu dala nedavno sanci - sundala jsem horni cca centimetrovou vrstvu (cim padem mi tam skoro nic nezbylo:/...) pouzila jsem cca dvakrat, ale uz to fakt neslo:D

    OdpovědětVymazat
  9. Tak jsem koupila tu od ELFu a jsem spokojená :) V nejbližší době napíšu recenzi.

    OdpovědětVymazat
  10. Super, tak na tu se těším. Já bych jí chtěla také zkusit, ale nechce se mi objednávat jen kvůli té bázi a ostatní výrobky mě moc nezaujaly a i jsem četla dost kritiky.

    OdpovědětVymazat