sobota 18. ledna 2014

Rozjasňovač Sephora

Dnes přináším krátkou recenzi na rozjasňovač Sephora. Rozjasňovače jsou vždy třešničkou na dortu, umí dotáhnout líčení do konce a udělat hezkou zářivou pleť. 

Mezi rozjasňovači je však celá řada rozdílů. Ať již v konzistenci či ve výsledném efektu. Některé rozjasňovače jsou příliš výrazné a vyjímají se spíš někde ve foto-ateliéru, neboť na fotkách udělají krásnou pleť, ale pro běžné nošení do školy či do práce se nehodí. Některé ale umí být přirozené a přitom splnit svojí funkci na jedničku. 

Touto oklikou se tak dostávám k jádru pudla. Pokud sháníte rozjasňovač na den, který vám na tváři neudělá leský výrazný pruh, ale jen lehoulince jemně a přirozeně rozjasní pleť, pak mrkněte do Sephory. 


Mají tam totiž rozjasňovač, který je moc fajn. Je to velké "kolo", které vám vydrží nejspíše až do důchodu. 

Rozjasňovač obsahuje třpytky, které ale na pleti vidět nejsou. Nejvíce oceňuji, že rozjasňovač je do růžova-tělova, takže na pleti vypadá přirozeně. Některé rozjasňovače jsou naopak do stříbrno-bílo-ledové a na pleti  udělají kontrastní nepřirozený pruh. Smyslem rozjasňovače přece není ukázat všem, že jej mám a kde jej mám, ale pouze dodat lehký, přirozený lesk. 

A to tento Sephora umí. 

Upozorňuji na to, že tento rozjasňovač má silnější vůni, která nemusí každému sednout, proto k němu v obchodě raději přičichněte :) Voní jenom v krabičce, na pleti ho necítím, ale přeci jen by to někomu mohlo vadit. 

Baví mě na něm i roztomilé kytičky, které mi po ránu vykouzlí úsměv na tváři. 


Pro mě je tento rozjasňovač bezva, právě pro svojí nenápadnost a každodenní použitelnost. Pokud však hledáte něco výraznějšího, asi budete zklamané. 

Rozjasňovač se dá máznout i přes celou tvářenku a udělá moc pěkný jemný efekt. I když Vám s ním ujede ruka, nebudete způsobovat dopravní nehody tím, že vaše pleť bude oslňovat řidiče. Je vážně přirozený a přitom udělá to co rozjasňovač udělat má. 

Vyrábějí se 2 odstíny, já vlastním Rose pink. Nebojte se toho názvu, neudělá z vás růžovou Marfušu. Naopak bledé pleti velmi sedí. 


Abych ho ale nepřechválila, musím na něj prásknout, že lehce práší. Ale pořád to jde, znám v tomto mnohem horší produkty, které po jenom projetí štětcem vytvoří oblak prachu a po kterém se zakuckáte :)

Pro úplnost ho ještě srovnávám s Benefit high beam. 



 Zde je hezky vidět, jak je Benefit ledovější a stříbrnější. 

vlevo Benefit , vpravo Sephora

Tahle věcička je fajn a já ji mohu jen doporučit. 




10 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Asi 200 Kč...akorát teď koukám na stránky a nemají ho tam, nechápu to, kupovala jsem ho na podzim.

      Vymazat
    2. Já ho teda kupovala za 320, snad je to ten samej, vypadá stejně.

      Vymazat
    3. Určitě to bude ten samý...spíš si to nepamatuju, kolik stál, už ho mám déle :) Děkuji za doplnění :)

      Vymazat
  2. Tento rozjasňovač mám taky :) musím říct, že jej v poslední době používám víc než Watt´s up od Benefitu. Akorát ho už mám dýl, tak na něm nemám kytičky a přijde mi, že ta vůně je slabší. V Sephoře ho stále mají, teda aspoň v Brně.

    OdpovědětVymazat
  3. vyzera fakt krasne!

    Posledny tyzden Nobilis Tilia giveaway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/01/novorocna-nobilis-tilia-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  4. OMG, ten chci už jen kvůli tomu balení :3 je vážně luxusní a benefity, které jsi k němu dodala mou volbu ještě podpořily :))
    lumiere-of-beauty.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Skoda ze nemuzu rozjasnovace kvuli akne pouzivat :/ ale vypada moc dobre!

    OdpovědětVymazat
  6. Vypadá to skvěle ! :) já rozjasňovače nepoužívám, ale tento mě ohromil :)

    OdpovědětVymazat
  7. Momentálně se zrovna po nějakém dívám, díky za tip! :-)

    OdpovědětVymazat