středa 5. prosince 2012

Paletka 88 očních stínů

Mám svou první paletku! Trochu jsem předběhla Ježíška, ale chtěla jsem si udělat radost, tak jsem jí objednala, protože jsem po ní už dlouho pokukovala. 



Chtěla jsem jí spíše na denní nošení, takže jsem nevybírala žádné svítivé odstíny, ale spíš nějaké hnědavé přirozené barvy. 


Všechny barvy jsou  pěkné a zajímavé, musím říct, že mě paletka hodně baví, možná i tím, že vypadá trochu jako vodovky :))


Je z ebay za 450 Kč vč. pošty. Vím, že je to fake. Ale barvy jsou pigmentované a nepráší a jsem s nimi spokojená. Má v sobe zrcátko a 2 aplikátory. Myslím, že budu mít stíny až do důchodu :)


Pár barev na ukázku:

Sice fanda paletek nejsem, protože si myslím, že člověk stejně nikdy všechno nevyužije a tak jsou ve finále dražší než jednotlivé výrobky, ale tuhle jsem prostě musela mít :)

6 komentářů:

  1. Mě se líbí moc.. i když nevím, co bych s takovouhle ooobr paletkou dělala.. skoro se nemaluji :)

    OdpovědětVymazat
  2. moc pekna.. ja bych asi nevyuzila -mam rada barvy, ale jinak je moc pekna :-)

    OdpovědětVymazat
  3. ja mám s jednej slovenskej stránky 120 tieňov a som celkom spokojná :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám problém využít i ty maličké paletky, ale samozřejmě mě ty velké moc lákají :D.

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj ;) chtela jsem te jen informovat o to ze mam novy blog www.funcosmetics.blogspot.cz a moc by potesil koment a pravidelny navstevnik ;) ahoj ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Krásná, líbí se mi těch hrozně moc hnědých odstínů

    OdpovědětVymazat