pondělí 17. září 2012

Recenze: Olay beauty fluid x normal/oily skin

Dnes přináším porovnání dvou krémů od Olay - Beauty fluid a normal/oily skin. Na úvod mohu říci, že oba jsou velmi dobré a příjemné.



Oba krémy mají stejnou konzistenci. Je lehká, připomíná mi odličovací pleťové mléko. Je to opravdu fluid, tak jak slibuje výrobce, tudíž ne klasický krém, ale spíše takové "mlíčko". Stejně se roztírají, stejně hydratují, nevidím mezi nimi žádný rozdíl. Oba se rychle vsáknou, takže lze nanést, chvilku počkat a hned dávat make-up. Hydratace u obou je také stejná - nijak výrazná, pokud máte sušší pleť, pravděpodobně vám nebudou stačit, ale pro někoho, kdo chce jen lehké máznutí pod make-up ideální, protože nezanechávají mastný pocit. Ale jak říkám, nečekejte nějakou extra hydrataci. 

A v čem je tedy mezi nimi rozdíl? Já vidím jen dva - vůni a SPF. Beauty fluid má takovou nic moc vůni, mně osobně to spíše smrdí. Ten fluid na normální až mastnou pleť voní krémovo-mýdlově. Připomíná mi klasickou modrou Niveu nebo nějaké mejdlíčko. Je to čistá příjemná vůně (pokud tedy máte tento typ vůni rády, já ano, naopak nemám ráda umělé rádoby ovocné vůně nebo nic sladkého, takhle vůně čistoty mi maximáně vyhovuje). 

Tento krém (normal/oily) má navíc SPF 15. Takže je to ideál, pokud vyrážíte někam ven, svítí sluníčko a vám se nechce mazat opalovacím krémem. Denní krém vám bohatě postačí. 

Suma sumárum  jsou oba krémy dobré, ale na můj vkus úplně stejné, jen ten druhý (normal/oily) lépe voní a má SPF - takže pro mě je vítěz. 

Krémy doporučuju kupovat v Rossmanu, protože tam na ně mívají často slevy a točí je cca jednou za 3 týdny. Teď nechci kecat, ale myslím, že normální cena je 159 Kč a ve slevě za 119 Kč? Tak nějak, myslím, že to vychází na rozdíl 40-30 Kč. 

3 komentáře:

  1. S týmto skúsenosť ešte nemám, ale ten druhý asi skúsim :)
    http://tournesoldanslanuit.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  2. Na fluid pro smíšenou pleť zatím čtu samé kladné ohlasy.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, pozývam ťa k sebe na giveaway. Budem rada, ak sa zapojíš :)

    http://dietmountainsdew.blogspot.sk/2012/09/prva-giveaway.html

    OdpovědětVymazat