pondělí 25. června 2012

Tip na nákup: skřipečky

Nevím, jak to dělám, ale pořád ztrácím gumičky, skřipečky, sponky, pinetky.... vždy koupím balení a pak se snad začnou všechny ty vlaso-doplňky vypařovat nebo co, ale po měsíci nemůžu nic z toho najít :) Popř. se mi lámou a trhají a já musím dojít koupit další.

Skřipečky používám malé černé na půlculík. Vždy jsem je kupovala v DM, ale mají je tam celkem drahé (na to, že je po měsíci poztrácím a polámu). Nyní jsem ale objevila velké balení skřipečků v KIKu a jen za 25 Kč, mají různé velikosti, já vybrala tyto 2 balení:



Menších je 12 ks (jeden vychází na 2,08 Kč) a větších je 8 ks (jeden za 3,13 Kč). V DM je jich v balení méně a stojí kolem 60 Kč (nevím teď bohužel přesně, nemám tu žádný obal od nich). Pro věčného ztráceče je to tedy ideální.

Mimochodem jsem koupila na léto i velké balení náplastí (věčně mám z bot puchýře) také za 25 Kč.



Ten obchod jsem moc nenavštěvovala, teď jsem tam z dlouhé chvíle skočila a mají tam celkem poklady :) Tak doporučuju k návštěvě - http://www.kik-textilien.com/shop/cz/.

3 komentáře:

  1. Tak do KIK určitě zajdu :) Skřipečky občas používám ;)

    OdpovědětVymazat
  2. jo já také všechno ztrácím :-D zrovna dneska jsem hledala pinetku a to že jich mám požehnaně jsem zrovna v největším spěchu nemohla žádnou najít :-D takže to vyřešila čelenka

    OdpovědětVymazat
  3. Rádi bychom Vás pozvali do našeho e-shopu. Nabízíme široký výběr oblečení, módních doplňků, šperků a dalšího zboží. To vše za příznivé a akční ceny. :-)

    Nyní u nás probíhá soutěž o značkové oblečení v hodnotě 850 Kč. Soutěžte s námi !

    WEB: http://comfort-shopping.cz

    OdpovědětVymazat