úterý 13. prosince 2011

Recenze: Schwarzkopf stylingový pudr

Stylingový pudr slouží k dodání objemu u kořínků vlasů. Je to bílý prášek, který se nanese do dlaní a rozemne. On jakoby zmizí a na dlaních zůstane takový lepkavý pocit. Pak se nanese ke kořínkům vlasům a prodrbe. 

Tenhle pudr vážně funguje. Objem ke kořínkům skutečně dodá tak, jak slibuje reklama. Tím ovšem výhody končí. Elektrizují mi po něm vlasy a jako další mínus je to, že zanechává ve vlasech takový nepříjemný lepkavý pocit (asi jako když dáte moc laku nebo tužidla - slepené vlasy, nepříjemné na dotek). 
Takže můj celkový dojem z něj - průměr. Určitě se hodí jako taková poslední záchrana, když se člověk ráno probudí se zplihlými vlasy a nestačí se je umýt a vyfoukat. Oproti suchým šampónům nezanechává ve vlasech  šedivý povlak, takže ho mohou použít v pohodě i černovlásky. 

Na každodenní použití bych ho ale nedoporučila. To elektrizování a vlasy nepříjemné na dotek mě odrazují. 

Schwarzkopf dělá pudry dva - tento zelený a potom ještě fialový z řady Got2be. Zdají se mi úplně stejné. Takže je jedno, který koupíte, není mezi nimi žádný rozdíl.


7 komentářů:

  1. ja mam strasne dlhe vlasy cize sa obavam ze by mi to moc nepomohlo :(
    http://biancaprincipessa.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Škoda, že si neudělala i fotky před / po.

    OdpovědětVymazat
  3. Vím, že by to bylo lepší, ale chci zůstat v anonymitě :) Ale třeba na youtube je spousta videí a je vidět, že na objem to opravdu pomáhá :) Tak mkni třeba tam :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jo takhle, to chápu.
    Ale, je to škoda. :)
    Díky za tip!

    OdpovědětVymazat
  5. Ještě jsem o něm neslyšela, budu přemýšlet :)

    OdpovědětVymazat
  6. Na ten koukám už dlouho a asi ho vynechám po tvé recenzi :D.

    OdpovědětVymazat
  7. u mě teda nejhorší věc co jsem kdy měla na vlasech... :/ ten povlak mi tak nehorázně vadí... ty vlasy jsou těžký... a takový prostě hnusný :/
    jinak máš moc hezkej blog a články :)

    OdpovědětVymazat