pondělí 19. prosince 2011

Recenze: Šampón Gestil Wonder na mastné vlasy

K této značce jsem se dostala přes tolik vychvalovanou masku na vlasy Gestil Wonder (s výtažkem z míšní tekutiny býka - kterou familiárně nazývám býčí koule). Ta maska je vážně super, na poškozené vlasy jedna z nejlepších. Sice tedy hrozně smrdí, ale výsledný efekt je výborný. Dá se použít i jako zábal (nanesete na vlasy, překryjete igelitem, na to dáte ručník a necháte půl hodinky až hodinku působit. Můžete ještě občas fénovat, s teplem jsou zábaly účinnější). Vlasy jsou po ní skvělé. Masku prodávají třeba kadeřnické potřeby Cmíral, ale mají jí i všude možně na netu. 


Protože jsem byla z masky nadšená, chtěla jsem zkusit i další přípravky. Tak jsem si vybrala šampón na mastné vlasy. Vlasy mám sice suché, ale mastí se mi kořínky a tak jsem si řekla, že by se mi mohl hodit s tím, že do délek dám něco hydratačního. 

Tenhle šampón mě ale zklamal na plné čáře. Už při prvním použití mě zarazila nepříjemná vůně. Dá se říct, že mi trochu vzdáleně připomíná bylinky. Ale spíše nějaké zkažené bylinky. Takový podivný puch, vážně nepříjemný. No ale co. Používám i smradlavé přípravky, když za to výsledek stojí. Šampón sice dobře pění a myje, ale to je tak vše. Má být na mastné vlasy, ale přitom mám už druhý den vlasy zplihlé. Takže nejen že maštění nezabrání, ještě je to snad ještě horší. 

Šampón asi dopotřebuju, ale znova už kupovat nebudu. Takže tady jasný závěr - nedoporučuju.

Nicméně na netu čtu celkem chválu na jejich hydratační šampóny. Tak třeba dám někdy v budoucnu této značce ještě šanci. 


1 komentář:

  1. Díky za recenzi, uvažovala jsem nad ním, jelikož masku miluju (zrovna ji mám :-))) ), tak jsem ráda, že jsem nevyhodila peníze :-)

    OdpovědětVymazat